19
Τετ, Δεκ

Συμβαίνουν στην Πάρο | Του Δ. Καλανδράνη

> Απόψεις

1.ΔΕΔΔΗΕ 

Σε ποια πολιτισμένη χώρα, ένα συνεργείο διενεργεί εργασίες σε ιδιωτικό χώρο, χωρίς να ζητήσει την άδεια και χωρίς να προειδοποιήσει τον ιδιοκτήτη;

Περίπτωση α) Στήθηκε κολόνα ηλεκτρισμού με διακλαδώσεις καλωδίων και με στηρίγματα, σε περιφραγμένο αγρόκτημά μου στην Αγκαιριά, χωρίς να το γνωρίζω.

Περίπτωση β) Ενώ βρισκόμουν μέσα στο σπίτι μου στην Αλυκή, άκουσα θόρυβο στην ταράτσα. Ήταν ένας υπάλληλος της ΔΕΔΔΗΕ που έκοβε την κορυφή ενός κυπαρισσιού στον κήπο μου για να αποφευχθεί η επαφή της με τα ηλεκτροφόρα καλώδια που περνούν στα τέσσερα μέτρα πάνω από τη στέγη. Του είπα ότι καλώς πράττει και του συνέστησα να κόψει και άλλα κλαδιά, μόνο που θα έπρεπε να με ειδοποιήσει πριν ανεβεί στην ταράτσα.

Εκείνη τη στιγμή μπήκε στον κήπο δεύτερος υπάλληλος και όταν τον ρώτησα γιατί δεν με ειδοποίησαν, μου απάντησε: «Νομίζαμε ότι δεν μένει κανείς στο σπίτι». Γέλασα και είπα από μέσα μου: «Καλά, δε μάθατε να σφυρίζετε, ούτε να λέτε: Ου ου είναι κανείς εδώ;».

2. ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.

Δεν ξέρω ποιος έχει μεγαλύτερη δύναμη στο νησί, ο Δήμος, η Αστυνομία ή οι ενοικιάσεις οχημάτων. Είναι δυνατόν τον μήνα Φεβρουάριο να δυσκολεύεσαι να σταθμεύσεις στο ταχυδρομείο στην Παροικία; Το ίδιο συνέβη τον Οκτώβριο στο παρκινγκ στο νεκροταφείο γιατί ήταν κατειλημμένο από ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα. Διερωτώμαι τι θα συμβαίνει τα καλοκαίρια όταν αυξηθούν τα οχήματα πχ κατά 10-20% όπως αυξάνονται και οι επισκέπτες; Υπάρχει όριο στον αριθμό των ενοικιαζομένων οχημάτων, καθώς και στις θέσεις που καταλαμβάνουν; Και αν υπάρχει, ποιος και πώς το ελέγχει; Όλα αυτά τα αναφέρω με όλο το σεβασμό προς τους επιχειρηματίες του κλάδου. Πιστεύω ότι σε μια κοινωνία, δεν μπορεί ένα τμήμα των πολιτών να λειτουργεί εις βάρος του συνόλου, εκτός αν κάνω λάθος, οπότε και ζητώ συγνώμη.

Το άνοιγμα ενός δεύτερου λιμανιού σίγουρα θα δώσει λύση στο πρόβλημα. Μέχρι τότε όμως, με τον συνεχώς αυξανόμενο όγκο των οχημάτων, νομίζω ότι  πρέπει να τηρηθούν όσα προβλέπει ο νόμος σχετικά με τον επιτρεπόμενο αριθμό των ενοικιαζόμενων οχημάτων στο νησί καθώς και για τις θέσεις στάθμευσης που αναλογούν στην κάθε επιχείρηση. Είναι θέμα βούλησης και κατανόησης. Πάντως, μεταξύ μας, αν το θέμα της παράνομης στάθμευσης ήταν στα προαπαιτούμενα των μνημονίων, πιστεύω ότι όλοι, με τον φόβο του μπαμπούλα Γερμανού και της Τρόικας, θα υπακούαμε και θα βρίσκαμε τη  λύση. Ναι ή Όχι;

3. ΚΤΕΛ

α) Γιατί τα δρομολόγια το καλοκαίρι αλλάζουν σχεδόν κάθε 10-15 μέρες με αποτέλεσμα να υπάρχει σύγχυση στους ξένους επισκέπτες;

β) Γιατί να πληρώνει κανείς 7.20 ευρώ Αλυκή- Νάουσα-Αλυκή με τέσσερα ολόκληρα εισιτήρια και όχι με δυο ενιαία μειωμένα;

γ) Γιατί να μην υπάρχουν μειωμένα εισιτήρια για ηλικιωμένους εκτός του καλοκαιριού και των εορτών;

δ) Γιατί να μη χαμηλώνει το πρώτο σκαλί των λεωφορείων ύψους 40 εκ.;

4. ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ

Γιατί να πληρώνουν ακέραια δημοτικά τέλη όσων τα σπίτια παραμένουν κλειστά όλο το χρόνο, ή ανοίγουν το πολύ ένα μήνα και επιπλέον βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές, με δρόμους σε κάκιστη κατάσταση και χωρίς φωτισμό ΔΕΗ;

 

Δημήτρης Καλανδράνης

 

Πηγή: fileleutheros.net