Μεγάλη ινδική εταιρία ενδιαφέρεται για τα περιφερειακά αεροδρόμια. Τι γίνεται με Σύρο-Πάρο-Νάξο-Μήλο

Kυκλάδες

Πρόταση για την παραχώρηση των 23 περιφερειακών αεροδρομίων τα οποία λειτουργούν από τον κρατικό φορέα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κατέθεσε ινδική εταιρία και τελεί υπό επεξεργασία απ’ την ελληνική κυβέρνηση.

Πρόταση για την παραχώρηση των 23 περιφερειακών αεροδρομίων τα οποία λειτουργούν από τον κρατικό φορέα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κατέθεσε ινδική εταιρία και τελεί υπό επεξεργασία απ’ την ελληνική κυβέρνηση.

Η πρόταση κατατέθηκε από την ινδική GMR Group, η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς των αερομεταφορών, της ενέργειας, της κατασκευής αυτοκινητόδρομων και άλλων υποδομών, σε διάφορα σημεία του πλανήτη.

Μέχρι πρόσφατα κατείχε το μεγαλύτερο μέρος της λειτουργίας του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης, ενώ αυτή την περίοδο κατασκευάζει το μεγαλύτερο αεροδρόμιο στη Νότια Ινδία και έχει συμμετοχή σ’ ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου, το «Ίντιρα Γκάντι» στο Νέο Δελχί.

Η GMR Group ιδρύθηκε ως μια μικρή εταιρεία το 1978. Κατασκεύαζε υφάσματα από ίνες γιούτα, (προσιδιάζει με καραβόπανα). Γρήγορα, όμως, εξελίχτηκε και πέρασε στις κατασκευές, ενώ σήμερα είναι από τις μεγαλύτερες και πιο αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ινδία.

Πέρα από το επιχειρηματικό μέρος, διαθέτει μια εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που ασχολείται με τα κοινωνικά ζητήματα και χρηματοδοτεί δράσεις που αφορούν στους φτωχούς Ινδούς.

Εξάλλου, η εταιρία πρόκειται να υλοποιήσει ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα στην Ελλάδα. Η GMR Airports, η οποία εντάσσεται στον κολοσσό της GMR Croup, σε συνεργασία µε τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, είναι ο ανάδοχος για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι του Ηρακλείου Κρήτης.

Πρόταση για την Πάρο, ερωτηματικό για Σύρο – Νάξο – Μήλο 

Τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια έχουν διαχωρισθεί από την κυβέρνηση σε τρεις κατηγορίες οι οποίες είναι:

Υψηλή επιβατική κίνηση

      (άνω των 100.000 επιβατών ετησίως) Καλαμάτα, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Κάρπαθος,

Μεσαία επιβατική κίνηση

      (30.000 – 100.000 επιβατών ετησίως) Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα,

Χαμηλή επιβατική κίνηση

    (κάτω των 30.000 επιβατών ετησίως) Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Καστοριά, Κάσος, Κοζάνη.

Η πρόταση για την παραχώρηση των ελληνικών αεροδρομίων περιλαμβάνει κυρίως αυτά τα οποία καταγράφουν υψηλή κίνηση, αλλά και αυτά της Πάρου και των Ιωαννίνων, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό αν οι Ινδοί ενδιαφέρονται για τα αερολιμένες της Νάξου, της Σύρου και της Μήλου, οι οποίοι ανήκουν σε χαμηλότερες κατηγορίες.

Πάντως, τόσο η προηγούμενη όσο και η σημερινή κυβέρνηση, στοχεύουν στην παραχώρηση και των 23 περιφερειακών αεροδρομίων, ως μια οντότητα, χωρίς να εξαιρείται κάποιο από αυτά. 

Υπενθυμίζεται, ότι τα δύο διεθνή αεροδρόμια των Κυκλάδων, της Μυκόνου και της Σαντορίνης έχουν παραχωρηθεί στην Fraport Greece από το 2015.

πηγή:https://cyclades24.gr

Η Φωνή της Πάρου χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. 
Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.