×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 65

×

javascript async & defer plugin debug

    Scripts to find:

  • media/plg_jchoptimize/cache/js/3ef6858407cd3f040fb86215d56a79d2_0.js
  • media/plg_jchoptimize/cache/js/3ef6858407cd3f040fb86215d56a79d2_1.js
  • plugins/system/t3/base-bs3/bootstrap/js/bootstrap.js
  • /media/editors/arkeditor/js/squeezebox.min.js
  • /modules/mod_responsivebannerslider/assets/nivo/jquery.nivo.slider.pack.js
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/menu.js
  • /ajax/libs/jquery.swipebox/1.3.0.2/js/jquery.swipebox.min.js
  • /media/plg_jchoptimize/cache/js/3ef6858407cd3f040fb86215d56a79d2_4.js
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/script.js
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/off-canvas.js
  • /media/plg_content_mavikthumbnails/slimbox2/js/slimbox2.js
  • /media/plg_jchoptimize/cache/js/3ef6858407cd3f040fb86215d56a79d2_3.js
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/jquery.tap.min.js
  • /media/plg_system_sl_scrolltotop/js/scrolltotop_mt.js
  • /media/editors/arkeditor/js/jquery.easing.min.js
  • /media/plg_jchoptimize/cache/js/3ef6858407cd3f040fb86215d56a79d2_2.js

    Scripts found:

    Copy any of the script path below and add them in the 'Scripts to find' box in the plugin configuration

  • /media/system/js/mootools-core.js ==> SKIP
  • /media/system/js/core.js ==> SKIP
  • /media/plg_system_sl_scrolltotop/js/scrolltotop_mt.js ==> DEFER
  • /media/plg_system_sl_scrolltotop/js/scrolltotop_mt.js ==> ASYNC
  • /media/jui/js/jquery.min.js ==> SKIP
  • /media/jui/js/jquery-noconflict.js ==> SKIP
  • /media/jui/js/jquery-migrate.min.js ==> SKIP
  • /media/plg_content_mavikthumbnails/slimbox2/js/slimbox2.js ==> DEFER
  • /media/plg_content_mavikthumbnails/slimbox2/js/slimbox2.js ==> ASYNC
  • /media/jui/js/bootstrap.min.js ==> SKIP
  • //cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/jquery.swipebox/1.3.0.2/js/jquery.swipebox.min.js ==> DEFER
  • //cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/jquery.swipebox/1.3.0.2/js/jquery.swipebox.min.js ==> ASYNC
  • /plugins/system/jcemediabox/js/jcemediabox.min.js?df182ff78a8c3234076ac72bcc4e27d1 ==> SKIP
  • /plugins/system/t3/base-bs3/bootstrap/js/bootstrap.js ==> SKIP
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/jquery.tap.min.js ==> DEFER
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/jquery.tap.min.js ==> ASYNC
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/off-canvas.js ==> DEFER
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/off-canvas.js ==> ASYNC
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/script.js ==> DEFER
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/script.js ==> ASYNC
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/menu.js ==> DEFER
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/menu.js ==> ASYNC
  • /plugins/system/t3/base-bs3/js/jquery.ckie.js ==> SKIP
  • /templates/ja_teline_v/js/script.js ==> SKIP
  • /media/djextensions/jquery-easing/jquery.easing.min.js ==> SKIP
  • /modules/mod_djimageslider/assets/js/slider.js?v=3.2.3 ==> SKIP

Διαφωνίες 02/08/2019

Παραπολιτική

Διαβάστε τις "Διαφωνίες" από το τελευταίο φ. της εφημερίδας "Φωνή της Πάρου"

Διαβάστε τις "Διαφωνίες" από το τελευταίο φ. της εφημερίδας "Φωνή της Πάρου"

Πάρος φεστιβάλ

 

Ζωντάνεψε πάλι η Παροικιά, 

με το τριήμερο φεστιβάλ, 

που έκανε τη διαφορά, 

για δεύτερη φορά.

Επισκέψεις, εκθέσεις εικαστικές, 

ταινίες και μουσικές διαδρομές, 

αναμνήσεις και ιστορίες παλιές, 

σε αρχοντικά, οικίες και εκκλησιές.

Ξεκίνησαν την Παρασκευή, 

από την Εκατονταπυλιανή, 

και τα ίχνη του Μαυρογένη, 

ψάχναμε εδώ κι εκεί.

Άνοιξαν τις πόρτες τους, τα επιβλητικά, 

Βαρούχα, Κρίσπη, αρχοντικά, 

και οι οικίες Αζάρη, Βλάχου-Ψαλτάκη, 

έγιναν γνωστές, κι αυτές για λιγάκι.

Παρεκκλήσια βυζαντινά, 

ήταν επισκέψιμα κι αυτά, 

δίνοντας φως κατανυκτικό, 

στο περαστικό κοινό.

Το Φραγκομονάστηρο, με τις πολλές αποχρώσεις, 

έκλεψε κι εφέτος τις εντυπώσεις,

ενώ το εργαστήρι κεραμικής, 

έγινε και χώρος προβολής.

Στον Άγιο Κωνσταντίνο την Παρασκευή, 

διασκεδάσαμε με δωδεκανησιακή μουσική, 

νησιώτικο κέφι είχε πολύ, 

με λαούτο, σαντούρι και βιολί.

Το Σάββατο στον Κάτω Γιαλό, 

έγινε κάτι διασκεδαστικό, 

έφτιαξαν στην αμμουδιά τοπίο, 

με το δικό τους μεγαλείο.

Οι μικροί μας φίλοι, τα παιδιά, 

ρούχα έβαλαν παλιά,  

με φαντασία και δαχτυλομπογιά, 

πειραματίστηκαν δημιουργικά.  

Ξεναγήσεις, έγιναν στον οικισμό, 

αλλά και στο κάστρο το παλιό, 

από αρχαιολόγο, ξεναγό, 

και ιδιώτη Παριανό. 

Από την Εκατονταπυλιανή, 

ξεκίνησαν με μουσική,

πατινάδα και βιολί, 

καταλήγοντας στο ΚΑΠΗ. 

Σε νησιώτικη βεγγέρα, 

δωστ’ του φουστανιού σου αέρα, 

στον μεγάλο καφενέ, 

για να πεις κ’ ένα καφέ. 

Κοντραμπάσο είχε μετά, 

με τον τίτλο «Χοχλακά», 

και ανάσταση θύμιζε εκεί, 

στην Εκατονταπυλιανή.

Της Κυριακής το πρωινό, 

στρωμένο νομίσματα σωρό, 

με της Πάρου την ιστορία, 

έως την τουρκοκρατία.   

Όνειρα πλάθουν τα παιδιά, 

στης δημοτικής βιβλιοθήκης την αγκαλιά, 

και φαντάζονται αυτά, 

την Πάρο, τη νέα και την παλιά.

Μουσικές έχει παντού, 

σε διάφορα σημεία του οικισμού, 

σε ταράτσες, σε μπαλκόνια, 

και στης Παροικιάς τα αλώνια. 

Δε θα λησμονήσω να πω, 

ένα μεγάλο ευχαριστώ, 

σε όλους τους εθελοντές, 

που δουλεύαν από τα χθες. 

Για ένα μοναδικό σκοπό, 

στον παραδοσιακό τον οικισμό, 

την ανάδειξη της Παροικιάς, 

πόλης μοναδικιάς. 

 

Χριστόδουλος Μαούνης

 

Τα άσεμνα… με ιστορία!

 

Διώρυγα Κορίνθου

 

Πριν λίγες ημέρες (25 Ιουλίου) έκλεισαν 126 χρόνια από τη λειτουργία του μεγαλύτερου έργου στον 19ο αιώνα στην Ελλάδα, δηλαδή της διάνοιξης της διώρυγας του ισθμού της Κορίνθου. Ο ισθμός συνδέει τη Στερεά Ελλάδα με την Πελοπόννησο. Η διώρυγα  έχει μήκος 6.346 μέτρα, πλάτος στην επιφάνεια της θάλασσας 24,6 μέτρα, στο βυθό της φτάνει τα 21,3 μέτρα, ενώ το βάθος της κυμαίνεται από 7,50 έως 8 μέτρα Κάθε χρόνο περνούν από τη διώρυγα 12.000 πλοία. 

 

Η πρώτη προσπάθεια

 

Το 602 π.Χ. ο τύραννος την Κορίνθου, Περίανδρος, αποφάσισε να ενώσει τον Κορινθιακό με τον Σαρωνικό Κόλπο. Τα σχέδια του έμειναν απραγματοποίητα. Οι τεχνικοί της εποχής τον απέτρεψαν γιατί παρατήρησαν διαφορά στάθμης στις δύο πλευρές που θα προκαλούσε ροή του Κορινθιακού μέσα στον Σαρωνικό με άγνωστες συνέπειες. Η αλήθεια όμως είναι ότι ο Περίανδρος εγκατέλειψε τα σχέδιά του όταν άκουσε την Πυθία και τους χρησμούς της: «Τον Ισθμό ούτε να τον οχυρώσετε, ούτε να τον σκάψετε. Γιατί ο Δίας έφτιαξε νησί, όπου έκρινε σωστό». Ο φόβος ότι θα προκαλούσε την οργή των θεών, τον απέτρεψαν να προχωρήσει στο έργο.

 

Η δίολκος

 

Στη συνέχεια, ο Περίανδρος, προσπάθησε να δώσει λύση στο πρόβλημα κατασκευάζοντας τον ονομαστό Δίολκο (φωτό). Ήταν ένας ειδικός δρόμος στρωμένος με πλάκες πωρόλιθου, ντυμένος με ξύλα, από τον οποίο διαβιβάζονταν τα πλοία που ήταν αλειμμένα με λίπος από το λιμάνι Κεγχρεές στον Σαρωνικό, μέχρι το λιμάνι  Λέχαιον στον Κορινθιακό. Τα πλοία φορτωνόταν σε ειδικά οχήματα και σύρονταν δια μέσω ξηράς από τον δίολκο.

 

Δεύτερη προσπάθεια

 

Το όραμα του Περίανδρου βρήκε συνεχιστή. Ο Δημήτριος ο Πολιορκητής, το 307 π.Χ αποφασίζει να θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο για τη διάνοιξη. Οι μηχανικοί που έφερε από την Αίγυπτο τον έπεισαν ότι έπρεπε να εγκαταλείψει. Τον διαβεβαίωσαν ότι τα νερά του Κορινθιακού που θα χύνονταν στον Σαρωνικό θα τον πλημμύριζαν, με συνέπεια να πνιγεί η Αίγινα και τα γύρω νησιά.

 

Επόμενες προσπάθειες

 

Η αρχή έγινε από τον Ιούλιο Καίσαρα το 44 μ.Χ. που απέτυχε, όπως και ο Καλιγούλας, το 37 μ.Χ., αλλά και οι αυτοκράτορες Γάιος και Αδριανός. Όλα τα σχέδια εγκαταλείφθηκαν για στρατιωτικούς και πολιτικούς λόγους. Το πιο σημαντικό βήμα έγινε από τον Νέρωνα το 66 μ.Χ. Στο έργο εργάστηκαν χιλιάδες εργάτες, δούλοι και κατάδικοι. Η εξέγερση του στρατηγού Γάλβα στη Ρώμη, ανάγκασε τον Νέρωνα να σταματήσει το έργο. Στη συνέχεια τόσο ο Ηρώδης Αττικός όσο και οι Βυζαντινοί προσπάθησαν, αλλά χωρίς αποτελέσματα. Τέλος, το 1687 προσπάθησαν και οι Ενετοί.

 

Η τελική προσπάθεια

 

Η τομή της διώρυγας αποφασίστηκε από την κυβέρνηση Ζαΐμη το 1869. Το ελληνικό δημόσιο κατακύρωσε το έργο το 1881 στον στρατηγό Στέφανο Τύρρ, μαζί με το προνόμιο εκμετάλλευσης για 99 χρόνια. Οι εργασίες διάνοιξης ξεκίνησαν στις 23/4/1882. Ως πιο σωστή και οικονομική χάραξη προκρίθηκε αυτή που είχε εφαρμόσει ο Νέρων. Ύστερα, όμως, από 8 χρόνια, η εταιρεία διέκοψε τις εργασίες της εξαιτίας χρεοκοπίας! Τη συνέχιση του έργου ανέλαβε ελληνική εταιρεία υπό τον Ανδρέα Συγγρό, ο οποίος αποπεράτωσε και το έργο! Τα εγκαίνια έγιναν στις 25 Ιουλίου 1893, από τον πρωθυπουργό Σωτήριο Σωτηρόπουλο.

 

Το μ@... σέρνει καράβι

 

Ο μεγαλύτερος τεχνικός άθλος του 19ου αιώνα για τη χώρα έγινε εφικτός με τη χρησιμοποίηση 2.500 εργατών μετά από 11 χρόνια.

Στην περιοχή είχε στηθεί από τους εργάτες μία ολόκληρη πόλη από αντίσκηνα. Σιγά – σιγά εκεί, άρχισαν να φτάνουν και οι ιερόδουλες… οι οποίες έστησαν δικά τους αντίσκηνα για τη δουλειά… καθώς υπήρχε χρήμα από τους εργάτες στην περιοχή. Όσο προχωρούσε το έργο πολλαπλασιάζονταν και τα αντίσκηνα από τις ιερόδουλες. Πίσω από το έργο που ολοκληρωνόταν άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα πλοία. Έτσι, από εκείνη την εποχή έμεινε στην ιστορία η παροιμία: «το μ@... σέρνει καράβι!».

 

Η Φωνή της Πάρου χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. 
Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.