Προσπάθεια εξαπάτησης καταναλωτών μέσω Power Pass

Ν. Αιγαίο

Φαινόμενα εξαπάτησης καταναλωτών από τα νησιά των Κυκλάδων, σχετικά με την επιδότηση του Power Pass, φαίνεται ότι παρουσιάζονται το τελευταίο διάστημα σε διάφορα νησιά.

Μάλιστα, σύμφωνα με καταγγελία του δ/ντη ΔΕΔΔΗΕ Περιοχής Σύρου, Νικόλαου Ραγκούση, επιτήδειοι χρησιμοποιούν το όνομά του ή και ονόματα άλλων υπαλλήλων της εν λόγω υπηρεσίας, προκειμένου να εξαπατήσουν καταναλωτές.

Ειδικότερα, με ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ Σύρου αναφέρει:

Επειδή παρατηρήθηκαν φαινόμενα προσπάθειας τηλεφωνικής εξαπάτησης  καταναλωτών από επιτήδειους, χρησιμοποιώντας τα ονόματα του Διευθυντή και στελεχών της Περιοχής Σύρου του ΔΕΔΔΗΕ,  εφιστούμε  την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από επιτήδειους που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων της Εταιρίας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία με αφορμή την οικονομική ενίσχυση του Power Pass.

Υπογραμμίζεται, ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων της οικονομικής ενίσχυσης Power Pass και δεν θα ζητήσει ποτέ από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κ.τ.λ.).

Νικόλαος  Ραγκούσης

Διευθυντής

Περιοχή Σύρου

Διεύθυνση Περιφέρειας Νησιών

Η Φωνή της Πάρου χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. 
Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.